ای عزیز،جای جای خانه دل بوی تو را می دهد،

آن گاه که در گوشه گوشه قلبم نام تو حک شده و آن زمان که در ذهنم

فقط فکر تو و یاد تو موج می زند و تنها در اندیشه و تکاپوی

            دیدار تو و بودن با تو هستم؛

آیا این عشق نیست؟اگر عشق نیست،پس به آن چه می گویند؟؟

                هر جا که می روم و هر کجا که هستم،روبرویم هستی،

تنها و تنها تو را میخواهم.

فقط و فقط زمانی که در کنارت هستم،آرامش دارم و احساس راحتی  

            عجیب وجودم را فرا می گیرد.