از زندگی سه چیز آموختم:

1 از عشق رسوایی

2 از دوست بی وفایی

3 از شب تنهایی

 

داشتم اشکهايم را روي نامه اي عاشقانه با قطره چکان جعل ميکردم خاطرم آمد شايد دلتنگ خنده هايم باشي ببخش اگر اين روزها عشق با گريستن ثابت ميشود

 

 

 

كاش مي شد سه چيز را از كودكان ياد بگيريم: بي دليل شاد بودن و پاي كوبيدن* هميشه سرگرم كار بودن و بيهوده ننشستن* حق و خواسته خود را با تمام وجود خواستن و فرياد زدن

 
 
 

امشب از شميم عطر نياز               تا نگاه عاشقانه لبريزم

دوست دارم از نگاه معصومت           همچو شبنمی شوم بياويزم


عاشقانه ترين ترانه شب                هديه بر غم لبان خاموشت

در طلوع بی كرانه عشق                آسمان پرستاره تن پوشت


خيره در زلال شبنم ياس                 با بلور چشم تو هم رازم

در تلاطم واژگان سكوت                  تا حديث عشق را بی آغازم


آری آغاز دوست داشتن است          گرچه پايان راه ناپيداست

من به پايان دگر نينديشم                كه همين دوست داشتن زيباست...

 

 

 

ا

 

اس ام اس عاشقانه

نمی دانم که دانست او دلیل گریه هایم را؟ نمی دانم که حس کرد او حضورش در سکوتم را؟ و می دانم که می دانست ز عاشق بودنش مستم وجود ساده اش بوده که من اینگونه دل بستم

 

مسیج قشنگ

روز عشق از درستی پرسید: تفاوت من وتو در چیست؟ دوستی گفت:من دیگران را به سلامی آشنا می کنم تو به نگاهی... من آنان را با دروغ جدا می کنم تو با مرگ

 

آفلاین چت

همیشه برای کسی بخند که میدونی به خاطر تو شاد میشه... واسه کسی گریه کن که میدونی وقتی غصه داری و اشک میریزی برات اشک میریزه...برای کسی غمگین باش که در غمت شریکه... عاشقه کسی باش که دوستت بداره

 

اس ام اس

اشك ها اسكی سوارانی ماهرند كه از زیر چشم ها شروع به حركت می كنند و از گونه ها با مهارت می پرند و در كنار لب ها از خط پایان می گذرند.

 

مسیج جالب

آرزوهاتو یه جا یادداشت کن یکی یکی به خدا بگو .خدا یادش نمیره ولی تو یادت میره که چیزی که امروز داری آرزوی دیروزت بوده.درسته؟

 

اس ام اس قشنگ

هیچ كس لیاقت اشكهای تو را ندارد و كسی كه چنین ارزشی دارد باعث اشك ریختن تو نمی شود

 

مسیج عاشقانه

اگر كسی تو را آن طور كه می خواهی دوست ندارد ، به این معنی نیست كه تو را با تمام وجودش دوست ندارد.

 

اس ام اس

شاید خدا خواسته است كه ابتدا بسیاری افراد نامناسب را بشناسی و سپس شخص مناسب را ، به این ترتیب. وقتی او را یافتی بهتر می توانی شكرگزار باشی.

 

جوک قشنگ

روز قیامت خدا به مردا می گه اونایی که زن ذلیل بودن سمت چپ بقیه سمت راست همه می رن سمت چپ فقط یکی نمیره خدا بهش می گه چرا تو نرفتی اونور ؟ می گه خانومم گفته اینجا وایسا

اس ام اس جوک

سلام من از اداره ی هواشناسی مزاحمتون می شم اینجا یه نفر دلش هواتونو کرده چه کار کنه

اس ام اس جوک

دوستت ندارم اندازه ی اقیانوس چون یه روز تموم می شه دوستت ندارم به اندازه ی خورشید چون یه روز غروب می کنه دوستت دارم به اندازه ی روت که کم نمی شه

اس ام اس ضد عشق

این خیلی سخته كه گل امیدت رو تو باغچه یكی دیگه ببینی و هر چقدر گریه و زاری كنی به هیچ جا نرسی .....جز این كه بگی گلم باغچه نو مبارك

 

متن کوتاه

 اگر یه روز کسی بهت گفت دوستت دارم سعی نکن بهش بگی دوستش داری اگه گفت عاشفتم سعی نکن عاشقش بشی اگه گفت همه ی زندگی اش تویی سعی نکن همه ی زندگی اش باشی چون یه روز می اد و بهت می گه ازت متنفرم اون وقت نمی تونی سعی کنی ازش متنفر بشی

 

اس ام اس قشنگ

تا عاقلان راهی برای خندیدن بیابند دیوانگان هزار بار خندیده اند

اس ام اس

اینگونه زندگی کن:ساده اما زیبا،مصمم اما بیخیال، متواضع اما سر بلند،مهربان اما جدی،سبز اما بی ریا،عاشق اما عاقل

متن کوتاه

سعی کن هیچوقت عشق رو گدایی نکنی چون هیچوقت به گدا چیز با ارزشی نمیدن

اس ام اس قشنگ

سلطان قلبم بی تو سرابم آلوده فکر ناجور و تردید برگرد و از من، عشقی بنا کن کانون روحم به عشق تو لرزید.!!

 

مسیج عاشقانه

و حالا لحظه های من گرفتار سکوتی سردو سنگینند.. وچشمانم که تا دیروز به عشقت می درخشیدند نمیدانی چه غمگینند..

اس ام اس خوشگل

می خواهم گلی را برایت بفرستم اما می ترسم از اینکه پژمرده شود پس "س" را از "گل سرخ" و "ل" را از گل " لاله" ، "ا" را از گل "اطلسی" و "م" را از گل " مریم" بر میدارم و سلام را تقدیمت می کنم

متن کوتاه

شب در چشمان من است به سیاهی چشمانم نگاه كن روز در چشمان من است به سفیدی چشمانم نگاه كن شب و روز در چشمان من است به چشمانم نگاه كن پلك اگر فرو بندم جهانی در ظلمات فرو خواهد رفت

اس ام اس

..من به خورشید اعتقاد دارم حتی اگر ندرخشد من به عشق اعتقاد دارم حتی اگر تنها باشم من بخدا معتقدم حتی اگر ساکت باشد

متن کوتاه

میان بغض تولد لحظه های بی قراری ام همیشه کسی است برای امدن که هرگز نیامده است.امدنش را با فانوس و دعاو بوسه وسنگ فرشی مرمرین از عشق به انتظار مینشینم.

 

عشق چيست؟

بنام عشق وعاشق و معشوق

همیشه از زمانیکه معنی محبت و دوستداشنو فهمیدم نسبت به کلمه عشق حساسیت داشتم از هر کسی ام که میشنیدم ازش میپرسیدم تفاوت عشق ودوستداشتن و میدونی؟و...

كار ما هست به هر لحظه سجود رخ او

عشق چیست؟

عشق شوق وافر درونی برای یکی بودن باکل است، میل باطنی برای فناشدن در وحدانیت. منشاء عشق، جدائی است، ما ازمنشاء خود جداشده­ایم. این جدائی باعث پیدایش میل واشتیاق درما برای بازگشت به کل و یکی شدن با آن می شود.

 :" تنها عشق ميتواند پلي ميان انسان و خدا باشد، زيرا تنها عشق ميتواند قايقي باشد كه انسان را از اين كرانة‌رود به كرانة‌ديگر ميبرد"

اما  عشق حد والای دوست داشتن است وقتی دوستداشتن از آخرین مرز خود عبور میکند به آن عشق گویند ولی معمولا دوستداشتن  با عشق اشتباه میگیرند یا آن هوسهای تب آلود را!

"عشق عالی ترین سطح دوستداشتن است واین عالی ترین مستحق ذات احدیت است"

دوستت دارم