ای عزیز،جای جای خانه دل بوی تو را می دهد،
آن گاه که در گوشه گوشه قلبم نام تو حک شده و آن زمان که در ذهنم
فقط فکر تو و یاد تو موج می زند و تنها در اندیشه و تکاپوی
دیدار تو و بودن با تو هستم؛
آیا این عشق نیست؟اگر عشق نیست،پس به آن چه می گویند؟؟
هر جا که می روم و هر کجا که هستم،روبرویم هستی،
تنها و تنها تو را میخواهم.
فقط و فقط زمانی که در کنارت هستم،آرامش دارم و احساس راحتی
عجیب وجودم را فرا می گیرد.




