
غم اومد که بگیره تو رو از من نتونست
شب اومد که بگیره دنیامو نتونست
دل من دیگه از غم شکسته نمی شه
اسیر غم عشقت دیگه خسته نمی شه
کم فرصت دیدار تو این عالم مستی
می خوام با تو بخندم به زمون مستی
هنوزعشق منی مثل همیشه
دل از خوب و بدت خسته نمی شه
تو ای آمده از راه بازم مثل هیمشه
دلم با تو یه رنگه جدا از تو نمی شه
غم و غصه نتونست که بگیره تو رو از من
بدون قدر وفامو دیگه دور نشو از من
هنوزعشق منی مثل همیشه
دل از خوب و بدت خسته نمی شه
+ نوشته شده در جمعه ششم شهریور ۱۳۸۸ ساعت 13:1 توسط تنـــــــــــها
|